יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

"מעט מאוד נדרש כדי להגיע לחיים מאושרים; זה הכל בתוכך, בדרך המחשבה שלך" – מרקוס אורליוס

ד"ר אורה גולן שלום וברכה,
לאחר סיום הרצף הטיפולי הבסיסי אצלכם, ברצוני להודות לכן על הטיפול המקצועי והיעיל שלכן בי, אשר תוצאותיו באות לידי ביטוי באופן ברור באופן תפקודי בחיי היום יום כעת, ובהמשך אני מעריכה שישפיעו על מהלך חיי הכולל.
הגעתי למפגש הראשון איתך כואבת רגשית, מלאת קושי ותסכול ומחוסרת שינה לגמרי, לאחר התמודדות קשה וארוכה עם טיפול באבי כחולה בסרטן במשך מספר שנים ועם פטירתו בקיץ האחרון.
לאחר הטיפול הראשון אצלך, התחלתי לישון שינה ממשית ורצופה- חוויה מתקנת לאחר שנים רבות של חוסר שינה ועייפות כרונית.
בחרת מטפלת עבורי, לאחר שהצגתי בפניך את צרכי הרגשיים והרציונליים ורצוני במטפלת מנוסה ובעלת גישה מתאימה לקווי המתאר של אופיי.
בחירתך היתה מתאימה באופן חד משמעי. החוויה הטיפולית והמקצועית היתה מעולה. הידע המקצועי, המיומנות הברורה כמטפלת בשיטה שלך, האוזן הקשבת שלה, הרגישות לצרכיי וההבנה שהצורך שלי בהסבר בכל שלב משלבי הטיפול חשוב לי מאד, בנו את האמון שלי בה כמטפלת ואפשרו את הצלחת הטיפול.
כיום, הנני שלווה ואופטימית יותר, הצלחתי לאזן חלק ממערכות היחסים שלי עם בני משפחתי, התחלתי לקבוע "פגישות עם עצמי" ולעמוד על כך שהן תתרחשנה והתחלתי לאהוב את עצמי.
הנני חשה שמצבי הנוכחי יכול לשמש קרקע פוריה ויציבה יותר לצמיחה אישית מחודשת בכל התחומים בהם אני רוצה להוביל שינוי מהותי בחיי.
על כן, החלטתי להמשיך לקבל טיפול אצלכם בתחומים נוספים ומקוה שאצליח עם התשתית הרגשית הרגועה והבריאה יותר שלי היום, לצמוח באופן מעשי ולחוש תחושת הצלחה אמיתית.
לבסוף, ברצוני להודות גם על ההתנהלות הלוגיסטית והארגונית של המרכז שלך. לוחות הזמנים מדויקים להפליא, תיאומי הפגישות, המידע על הרכבת הרלוונטית להגעה, האיסוף מתחנת הרכבת, ההגעה למרכז בזמן והגישה השירותית האיכותית והרגישה של המזכירות, הנהגת וכל שאר הצוות במקום. זוהי חוויה נדירה בחיי היום יום בארצנו וראויה לשבח.
                                                                       בכבוד רב ובהערכה רבה
                                                                                         סימונה


הטיפול לנטרול מחסומים רגשיים פותח אופציות רגשיות. מחסומים רגשיים באים לידי ביטוי באופנים שונים כגון: תקיעות, לחץ, חרדה, דאגנות, מצבי רוח כעסים ועוד. דומה הדבר לאדם שעומד בצומת דרכים ויכול למעשה לבחור ללכת לכל כיוון. כאשר מחסומים רגשיים מנהלים אותו הוא נעול רק על כיוון מסוים וגם אם מבין שניתן להתנהל אחרת לא מסוגל לשנות זאת. הטיפול אינו פוסל את הכיוון שמנהל את המטופל וגם אינו מנסה לשנות או להכתיב כיוון אחר. הטיפול לנטרול מחסומים רגשיים פותח אופציות רגשיות כך שכיוונים שהיו חסומים נפתחים ומטופל יכול לבחור בהם בלי מאמץ ובלי השקעה. זה פשוט קורה בטבעיות לעיתים אפילו מבלי לשים לב. למשל במקום להגיב בלחץ וחרדה פתאום ניתן גם להיות רגועים במקום הצורך להיות בשליטה ניתן פתאום לשחרר שליטה.
למידע נוסף על הטיפול לחצו כאן